צור קשר עם הרב ברלנד

ילדי החמד של כיתות ה' בתלמוד תורה 'נחמת ציון' במבחן לאחר מבצע שינון מסכת 'ביצה' בקודש פנימה

שינון ומבחן על מסכת ביצה בעל פה ○ שיעור לילדי החמד במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר חודשים של יגיעה עמל שינון וחזרה זכו ילדי כיתה ה' בתלמוד תורה 'נחמת ציון' לברך על המוגמר ולקיים את הנאמר 'יהיו מחודדין בפיך' שאם ישאלך אדם אל תגמגם… אלא אמור לו מיד!. לרגל סיום המסכת וההצלחה הגדולה בידיעת התלמידים, ילדי החמד זכו לקצור את הפירות ולסיים את ידיעת ושינון המסכת, אצל הזורע בדמעה – הלוא הוא מורינו הרב שליט"א אשר כל ילד וילד בקהילתנו הקדושה חשוב לו כבן.
כאמור הילדים הטהורים נכנסו ביום רביעי כ"ג תמוז אל הקודש פנימה וזכו לשמוע דברי אלוקים חיים שיעור שנמסר קרוב לארבעים דקות בנושאים רבים בכל מכמני התורה הקדושה.
לאחר השיעור ילדי החמד הסבו קורת רוח רבה למורינו הרב שליט"א בהראותם לו את ידיעתם הרבה על מסכת ביצה בעל פה על ידי ניגון משניות מיוחד שחברו המלמדים לעזרת התלמידים בשינון המשניות הקדושות. מורינו הרב שליט"א התרגש מאוד לראות את ידיעת התלמידים, וביקש מהם לחזור שוב ושוב כארבע פעמים על המשניות בניגון המיוחד, לאחר מכן מורינו הרב שליט"א חילק לילדים טבלה לחזרה על המשניות כארבע פעמים הרב שליט"א ביקש מהתלמידים למלאות את הטבלאות ולהגיש לו אותם בעוד כשבועיים, כזה הוא מורינו הרב שליט"א כאב הדואג לתלמודו של בנו, מתוך חיבה גלויה אחר כל ילד וילד במוסדות שובו בנים.

לפניכם תיעוד מהמעמד בקודש פנימה:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *