צור קשר עם הרב ברלנד

מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי • ילדי החמד של תלמוד תורה אמונת ציון ב'חומש סעודה' במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

"שישו ושמחו בזאת התורה כי לנו היא עוז ואורה" ברגשי גיל ביום שלישי ט"ו תמוז יום הילולת האור החיים הקדוש ילדי החמד כיתה א' של תלמוד תורה 'אמונת ציון' בראשות הרה"ח ר' שמואל שטרן שליט"א התקבצו ובאו למעונו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א למעמד 'חומש סעודה'.

צאן הקדשים נכנסו כאשר כתר תורה לראשם והתיישבו סביב השולחן הטהור דקה דומיה של התרגשות ומורינו הרב שליט"א נכנס עטור בטלית, הילדים פצחו בשירי רגש מספר דקות כשבסיום השירים הרב'ה המסור – ר' נחמן רובינשטיין הי"ו קרא 'צאן קדשים' וכנהוג ענו בהבל פיהם הטהור 'מההה' לאחר מכן זכו הילדים ללמוד את הפסוקים הראשונים שבחומש ויקרא ע"י מורינו הרב שליט"א, כאשר להפתעם כולם מורינו הרב קרא פסוק ולאחריו ה'טיטש' בשפת היידיש, מה היה מרגש לחוות את הבל פיהם של תנוקות של בית רבן מתערב בקולו הזך והטהור של מורינו הרב שליט"א.

לאחר מכן ילדי החמד פצחו בשירת 'אין ברסלב ברענט א-פעייר…' ושירי רגש נוספים, לאחר מספר דקות מורינו הרב פתח בדברי אלוקים חיים כשהוא מזכיר את מעלת התפילה בניגונים, ולקום מוקדם, כמו"כ הרב חיזק את הזכות להגיע לתפילות בשובו בנים ולסעודה שלישית יחד עמו.

זכו הילדים הטהורים ומורינו הרב שליט"א הוא אשר חילק להם את החומשים במאור פנים ובאהבה רבה, מורינו הרב שליט"א אף הקדיש ברכה מיוחדת לכל ילד על גבי החומש בכתב יד קודשו.

לאחר סיום המעמד ישבו המחנכים יחד עם מורינו הרב שליט"א לשו"ת חינוך במשך חצי שעה בו מורינו הרב שליט"א ענה לשאלות המחנכים הכווין וייעץ על מנת להאיר את דרכם ברוח החינוך על פי דרכו של רבינו הקדוש.

לפניכם תיעוד מהמעמד באדיבות ת"ת 'אמונת ציון':

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *